Az Ön adatainak védelme fontos számunkra! Az ANXQ Vision Technology Kft. sütiket használ a weboldal működőképességének biztosításához és a beleegyezésével weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadja a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását és a célzott hirdetések megjelenítését.

A sütik feldolgozásával kapcsolatban még több információt talál az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Gyakori kérdések

1. Rendelés

Hogyan tudok rendelni?

Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és a kiszállítás módját.

A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben a rendelésén módosítani szeretne, kérdése van azzal kapcsolatban vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Rendelhetek e-mailben is?

Igen, ügyfélszolgálati e-mail címünkön tud leadni e-mailes rendelést is.

Van lehetőség ajánlatkérésre?

Amennyiben ajánlatkérést szeretne küldeni részünkre, küldhet nekünk e-mailt, vagy hívhat minket telefonon, kollégáink pedig a lehető leghamarabb kidolgozzák ajánlatunkat és elküldik az ajánlatkérésben megadott elérhetőségre.

Van minimális rendelési érték?

Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.