1. Rendelés
Hogyan tudok rendelni?
Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és a kiszállítás módját.
A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben a rendelésén módosítani szeretne, kérdése van azzal kapcsolatban vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Rendelhetek e-mailben is?
Igen, ügyfélszolgálati e-mail címünkön tud leadni e-mailes rendelést is.
Van lehetőség ajánlatkérésre?
Amennyiben ajánlatkérést szeretne küldeni részünkre, küldhet nekünk e-mailt, vagy hívhat minket telefonon, kollégáink pedig a lehető leghamarabb kidolgozzák ajánlatunkat és elküldik az ajánlatkérésben megadott elérhetőségre.
Van minimális rendelési érték?
Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.
Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?
Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.